نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رشته های ورزشی در جهان فوتسال می باشد. این رشته ورزشی آنقدر بین عموم مردم محبوبیت دارد که خواهان یادگیری مهارت های آن و کسب اطلاعات در خصوص آن هستند. این ورزش یک ورزشی می باشد که باید درون سالن انجام شود و می توان گفت بازی فوتبال درون سالن است با کمی اختلافات. زمینی که باید درون آن فوتسال بازی شود هم اندازه ابعاد زمین بسکتبال می باشد. اگر می خواهید شما هم با کسب اطلاعات جامع و مفید در خصوص این رشته ورزشی جذاب حرفه ای شوید و به درجات بالا برسید کافیست در ادامه با ما همراه باشید می دانید چرا؟ چون ما در ادامه می خواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص این رشته ورزشی به شما بدهیم تا به دنبال فوتسال چیست pdf نروید. در حقیقت شاید رفتن به دنبال فوتسال چیست pdf امر درستی باشد اما به احتمال زیاد موارد مهم ممکن را یاد نخواهید گرفت. پس به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه از ما غافل نشوید تا بهتر و کامل تر با این رشته ورزشی مهیج آشنا شوید.

نگاهی به تاریخچه فوتسال

هرساله رقابت های این رشته ورزشی یکی از مهم ترین رقابت های ورزشی در تمام دنیا می باشد. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه فوتسال بیندازیم باید گفت که تاریخچه این رشته ورزشی جذاب و مهیج به شهر مونته ویدئوی اوروگوئه بر می گردد. در سال ۱۹۳۰ فردی به نام ژوان کارلوس سریانی یک تیم فوتسال پنج نفره ترتیب داد و این تیم وارد مسابقات YMCA شد. بدین صورت این رشته ورزشی با سرعتی زیاد وارد آمریکای جنوبی شد و محبوبیت زیادی در بین شهر های مختلف آن مانند برزیل پیدا کرد.
به مرور زمان جوانانی که از این رشته ورزشی خوششان آمده بود مهارت های خود را در این خصوص افزایش دادند و با یادگیری تکنیک های لازم به بزرگ ترین بازیکنان فوتسال تبدیل شدند. حتی می توان گفت که قطب اصلی فوتسال در جهان برزیل می باشد و اکنون مسابقه های این رشته ورزشی تحت حمایت فیفا در تمام دنیا برگزار می شود. پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص تاریخچه فوتسال نوبت به دانستن اینکه فوتسال چیست می رسد.

فوتسال چیست؟
کنجکاو هستید بدانید فوتسال چیست؟ می خواهید با دانستن فوتسال چیست مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنید؟ ابتدا به شما تبریک می گوییم چون قدم در راه درستی گذاشته اید و با دانستن فوتسال چیست حتی می توانید وارد فوتسال بانوان شوید و به درجات بالا برسید. فوتسال یکی از ورزش های توپی می باشد که بسیار شبیه به فوتبال است با این تفاوت که در محوطه های کوچک تر و با دست انجام می شود.
فوتسال به دلیل فضای کمی که دارد تحرک بیشتری لازم دارد از این رو اگر می خواهید در این رشته ورزشی فعالیت کنید باید تحرک زیادی داشته باشید. برای اینکه بهتر متوجه شوید فوتسال چیست باید بگوییم فوتسال با داشتن تحرک بیشتر به نوعی فوتبال سرعتی است با پیش نیاز های اختصاصی از جمله تکنیک های پایه، تاکتیک ها، چرخش ها و انواع سیستم های دفاعی.

برای پیدا کردن کلاس شطرنج، سالن فوتسال کرج، اجاره زمین چمن مصنوعی و ... کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب از اسان اسپرت کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت، ورزش فوتسال، فواید فوتسال، تاریخچه فوتسال ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

یکی از رشته های ورزشی و جذاب در تمام دنیا که محبوب خیلی هاست تنیس می باشد. چون تنیس را هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره می توان بازی کرد و نهایت لذت را برد. هدف این بازی هیجانی و مفرح پرتاب کردن توپ به سمت مقابل تا جایی که فرد مقابل نتواند توپ را کنترل کند و توپ بر روی زمین بیوفتد. این بازی هیجانی دارای سه ست است و هر فردی که بتواند با پرتاب توپ به سمت حریف خود دو ست از آن را ببرد برنده بازی خواهد بود. اگر شما هم دوست دارید اوقاتی خوش همراه دوستان و اشنایان خود داشته باشید تنیس را به شما پیشنهاد می کنیم. البته برای تنیس بازی کردن باید یک سری اطلاعات مفید در این زمینه داشته باشید که ما در ادامه به شرح مختصر و جامع آن ها پرداخته ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا متوجه شوید آموزش تنیس انقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست.

نگاهی به تاریخچه تنیس

تنیس امروزه جزو یکی از ورزش های مدرن در تمام دنیا شده که خاستگاه پدید آمدن آن انگلستان می باشد. در حقیقت انگلیس اولین کشوری بود که طرفداران تنیس زیادی را به خود جذب کرد و این اتفاق در سال ۱۸۷۷ در لندن افتاد. به این منظور رشته ورزشی دنیا در تمام دنیا آرام آرام رواج پیدا کرد و وارد مسابقات المپیک شد. البته طی یک زمان این بازی از مسابقه های المپیک به دلیل عدم تنظیم قوانین درست برای برد و باخت حذف شد. اما در سال ۱۹۲۴ فدراسیون بین المللی تنیس این مشکل را حل کرد و با قوانین جدید و دقیقی که تنظیم کرد این بازی باز هم وارد مسابقه های المپیک جهان شد تا علاقه مندان آن مهارت های خود را به نمایش بگذارند.آموزش تنیس

آموزش حرکات تنیس خاکی، سرویس
پس از نگاهی به تاریخچه تنیس نوبت به آموزش تنیس روی میز و آموزش حرکات تنیس خاکی می رسد. با آموزش تنیس روی میز و آموزش حرکات تنیس خاکی متوجه خواهید شد که آموزش تنیس زیاد سخت نیست و با یادگیری یک سری ضربه های آن می توانید هم تنیس خاکی و هم تنیس روی میز بازی کنید. سرویس یکی از مهم ترین ضربه ها در این رشته ورزشی می باشد که می خواهیم در بخش آموزش حرکات تنیس خاکی به شرح مختصر آن بپردازیم. جالب است بدانید که هر امتیاز در این رشته ورزشی با سرویس شروع می شود پس باید به آموزش تنیس در خصوص سرویس توجه ویژه ای کنید.
وقتی می خواهید اقدام به انجام این ضربه کنید باید به نکات مهمی مانند میزان روانی ضربه، چرخش توپ و استفاده کردن از تمام بدن تان برای ضربه به توپ توجه کنید. ضربه سرویس در این بازی هیجانی از خط موجود در انتهای زمین همراه با در دست داشتن راکت در دست غالب و همچنین توپ در دست دیگر آغاز می شود. طرز گرفتن راکت در دست برای زدن ضربه سرویس از نوع قاره ای می باشد و حالت بدن در این نوع ضربه نیز به صورت یک پا به جلو و زاویه ۴۵ درجه به سمت تور تنیس می باشد.

برای پیدا کردن یک کلاس بسکتبال، آکادمی فوتبال، کلاس ژیمناستیک و ... کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: یادگیری تنیس، اموزش تنیس، بازی تنیس، تاریخچه تنیس ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

هندبال یکی از رشته های ورزشی گروهی همانند فوتبال و فوتسال می باشد که در آن دو تیم هفت نفره با یکدیگر به رقابت می پردازند. البته هر یک از این هفت نفر داخل زمین بازی نمی کنند بلکه یکی از آن ها باید در دروازه ها به عنوان دروازه بان بایستد. در این رشته ورزشی برای اینکه برنده میدان باشید باید به وسیله دست هایتان توپ را به هم تیمی های خود پاس بدهید و حق شوت کردن توپ ندارید در اخر هم هر تیمی که گل های بیشتری زده باشد برنده میدان است. اگر شما هم عاشق این رشته ورزشی هستید و می خواهید مهارت های لازم را به دست آورید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. چون ما در ادامه می خواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص این رشته ورزشی مانند خطاهای هندبال، پاس هندبال، مینی هندبال و … به شما بدهیم پس از ما غافل نشوید.

تاریخچه ورزش هندبال

وقتی می خواهید اطلاعات مفیدی از این رشته ورزشی کسب کنید باید در خصوص تاریخچه آن بدانید. ورزش هندبال در زمان های قدیم اورانیا نام داشت و افراد این ورزش را با این نام می شناختند. از طرفی حرکت های این رشته ورزشی در ۶۰۰ سال قبل از میلاد بر روی دیوار هایی در شهر آتن یونان حکاکی شده است که نشان دهنده ی قدمت این رشته ورزشی در سال ۱۹۲۶ است. به مروز زمان نیز این رشته ورزشی به سراسر دنیا راه پیدا کرد و به شکل گیری رسمی در جوامع رسید.
به عبارتی ساده تر شکل گیری این رشته ورزشی و حرکات آن مانند پاس هندبال به سال ۱۸۹۰ بر می گردد. همچنین کشور هایی مانند آلمان، چکسلواکی و دانمارک نقش مهمی در به ثمر رساندن این ورزش در جوامع بین المللی داشتند و در سال ۱۹۲۸ فدراسیون بین المللی هندبال با یازده کشور عضو در آمستردام هلند تشکیل شد و برای اولین بار در سال ۱۹۳۱ کمیته بین الملل المپیک اجازه ی ورود هندبال به جمع بازی های المپیکی را صادر کرد.

ورزش هندبال چیست؟

پس از نگاهی به تاریخچه هندبال نوبت به دانستن اینکه ورزش هندبال چیست می رسد. با دانستن اینکه ورزش هندبال چیست به طور کلی اطلاعات مفیدی در خصوص مینی هندبال، پاس هندبال و … خواهید داشت. همان طور که اشاره کردیم هندبال یک ورزش گروهی می باشد که دو تیم هفت نفره برای کسب گل های بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند.
هر یک از این بازیکنان که یک نفر آن ها دروازه بان است باید سعی کند توپ خود را با دست و بدون دخالت پا وارد دروازه حریف کند. به این منظور هر چقدر تعداد توپ هایی که وارد دروازه حریف کرده است بیشتر باشد برنده میدان خواهد بود. همان طور که مشاهده می کنید دانستن اینکه ورزش هندبال چیست سخت نبود و جالب تر آنکه یادگیری مهارت های این رشته ورزشی نیز راحت و آسان است.

برای رزرو چمن مصنوعی تبریز، چمن مصنوعی کرچ، باشگاه بدنسازی شیراز و ... کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: یادگیری هندبال، اموزش هندبال، بازی هندبال، تاریخچه هندبال ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

یکی از قدیمی ترین و فراگیر ترین رشته های ورزشی دنیا کشتی می باش که زمان به وجود آمدن آن به دوران ما قبل تاریخ بر می گردد زمانی که انسان ها برای دفاع یا حفاظت خود از این ورزش استفاده می کردند. از طرفی این ورزش یکی از رشته های ورزشی می باشد که هر فردی با کمترین امکانات تنها با دانستن اطلاعات مختصری در خصوص کشتی می تواند به آموزش کشتی بپردازد و برنامه آموزش کشتی از مربیان خبره دریافت کند. اگر شما هم جزو علاقه مندان این رشته ورزشی رزمی هستید و نمی دانید آموزش های لازم مبتدی را کجا ببینید ما پیشنهاد می کنیم از ما غافل نشوید. چون ما در ادامه می خواهیم به شرح مختصر برنامه آموزش کشتی بپردازیم تا به راحتی از راه دور اطلاعات لازم در خصوص این رشته ورزشی را به دست آورد.

آموزش کشتی ایرانی – کشتی کردی

قدیمی ترین کشتی ایرانی که می خواهیم به شرح مختصر آموزش کشتی ایرانی بپردازیم کشتی کردی می باشد که هنوز هم معمول و متداول است. کشتی کردی با لباس های رسمی در شهر های خراسان؛ گرگان، کرمان و … انجام می شود و علاقه مندان مخصوص به خود را دارد.
در این کشتی هر فرد باید بتواند دو مرتبه حریف خود را شکست بدهد و اگر بازی یک به یک مساوی شود باید برای بار سوم با یکدیگر باز هم کشتی بگیرند. کشتی کردی بر روی زمین است و هیچ حد و حدودی ندارد. تنها باید فرد کشتی گیر آستین های چوخه خود را بالا بزند و یک شال بر کمر ببندد.

آموزش کشتی ایرانی – کشتی ترکمنی

این نوع کشتی که می خواهیم به شرح مختصر آموزش کشتی ایرانی بپردازیم در ترکمن صحرا و قسمتی از خراسان و سیستان و بلوچستان متداول است. در این نوع کشتی شرکت کننده فقط حق گرفتن کمر را دارد و نمی تواند قسمتی دیگر از اعضای بدن حریف خود را بگیرد.
به این منظور کشتی گیر باید ۲ طرف کمر حریف خود را بگیرد تا هر دو سعی کنند یکدیگر را بر زمین بزنند. در این کشتی ابتدا باید بدانید نیروی بسیاری لازم است و با نیروی کم نمی توان کشتی ترکمنی گرفت. از طرفی هر گونه زدن فن یا پا انداختن در پای حریف در این نوع کشتی امکان پذیر نیست.

برای آموزش تنیس خاکی، پیدا کردن باشگاه یوگا در تهران، رزرو زمین تنیس مشهد و ... کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب از اسان اسپرت کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: یادگیری کشتی , اموزش کشتی , بازی کشتی , تاریخچه کشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

تنیس روی میز که به آن پینگ پنگ هم می گویند یکی از بهترین و نشاط آور ترین رشته های ورزشی می باشد که حتما برای بازی کردن باید یک میز داشته باشید. این رشته ورزشی یک گذشته و پیشینه بسیار تاریخی دارد که با دانستن آن و رعایت قوانین و اصول اش می توانید به یک پینگ پنگ باز قهار تبدیل شوید. برای اینکه بر روی میز این رشته ورزشی بازی کنید باید دو یا چهار نفر باشید که هرکس راکت مخصوص به خود را دارا می باشد تا با زدن ضربه به وسیله آن به توپ امتیاز های بالایی کسب کند و پیروز بازی باشد. در وسط میز این رشته ورزشی یک تور قرار دارد تا هر فردی با رعایت قانون و قوانین این بازی سعی در پرتاب توپ به قسمت حریف را داشته باشد. اگر شما هم به دنبال آموزش پینگ پنگ به کودکان یا آموزش پینگ پنگ بانوان و آقایان هستید کافیست در ادامه با ما همراه باشید. چون ما در ادامه می خواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص آموزش پینگ پنگ به کودکان یا آموزش پینگ پنگ بانوان و آقایان به شما بدهیم تا بدانید آموزش پینگ پنگ به کودکان یا آموزش پینگ پنگ بانوان و آقایان آنقدر ها هم که فکر می کنید سخت نیست.
وسايل بازی پینگ پنگ

قبل از رفتن به سراغ آموزش پینگ پنگ به کودکان یا آموزش پینگ پنگ بانوان و آقایان باید اطلاعاتی در خصوص وسایل بازی این رشته ورزشی داشته باشید تا بتوانید دست به تهیه آن ها بزنید. به عبارتی ساده تر اگر به وسایل بازی پینگ پنگ آشنا نباشید و یک بار سراغ آموزش پینگ پنگ به کودکان یا آموزش پینگ پنگ بانوان و آقایان بروید آن طور که باید موارد لازم را یاد نخواهید گرفت. به همین دلیل ما در ادامه به صورت مختصر و جامع به شرح هر یک از وسایل بازی این رشته ورزشی پرداخته ایم که این وسایل عبارت هستند از :
• ميز
ابتدایی ترین وسیله این بازی که باید تهیه کنید میز پینگ پنگ می باشد. ميز پينگ پنگ باید به شكل مستطيل که طول آن ۷۴/۲ متر و عرض آن ۵۲/۱ متر است باشد همچنین این میز باید از سطح زمين ۷۶ سانتي متر ارتفاع داشته باشد. سپس اين ميز باید با یک تور به ارتفاع ۲۵/۱۵ سانتي متر و طول ۱۸۳ سانتي متر از وسط به دو نيمه تقسيم شده باشد.
• توپ
دومین وسیله ای که برای پینگ پنگ بازی کردن باید تهیه کنید توپ می باشد. توپ مخصوص تنيس روی ميز از جنس سلولوئيد و به وزن ۵/۲ گرم می باشد.
• راكت
سومین وسیله برای بازی در این رشته ورزشی راکت می باشد. راکت های این رشته ورزشی که از جنس چوب هستند دارای لایه ای اسفنجی، لاستیکی و ورقه ای و چوب پنبه ای می باشند.
• لباس
چهارمین و اخرین وسیله ای که باید برای بازی در این رشته ورزشی تهیه کنید لباس می باشد. به طور معمول لباس پينگ پنگ عبارت است از شلوار كوتاه، پيراهن آستين كوتاه، كفش و جوراب راحت که باید برای تهیه آن ها اقدام کنید.
آموزش پینگ پنگ اولیه

پس از آموزش وسایل این رشته ورزشی نوبت به آموزش پینگ پنگ اولیه می رسد. هر فردی که به این رشته ورزشی علاقه دارد و به سراغ آموزش پینگ پنگ اولیه آمده است باید بداند بازی با یک سرویس شروع می شود و هر یک از شرکت کننده ها حق زدن پنج سرویس در حین بازی دارند. در این بازی به طور کلی سرويس ها در هر ۵ امتياز تعويض مي شود مگر آنكه دو حريف در امتياز ۲۰ مساوی شوند كه در آن صورت در هر امتياز سرويس تعويض می شود.
در اخر هم بازی با ۲۱ امتیاز به پایان خواهد رسید و هر یک از بازیکنانی که ۲۱ امتیاز کسب کرده باشند برنده خواهند بود. در آموزش پینگ پنگ اولیه نیز باید بدانید هنگام سرویس زدن حتما توپ در هوا باید دارای یک وضعیت آزاد باشد. به همین دلیل هر فردی که اقدام به زدن سرویس می کند باید ابتدا توپ را به هوا انداخته و سپس به آن ضربه بزند. البته چه به سراغ آموزش پینگ پنگ مبتدی یا آموزش پینگ پنگ حرفه ای بروید باید بدانید حین بازی نباید توپ تان بیشتر از یک بار با سطح میز تماس پیدا کند چون در این صورت توپ به حریف تان برگردانده می شود.

برای پیدا کردن کلاس شطرنج، انجام تمرین در خانه، یافتن کلاس ژیمناستیک و ... کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت، قوانین بازی پینگ پنگ، نحوه بازی پینگ پنگ، پینگ پنگ چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

ولينگ يكي از بهترين و با نشاط ترين بازي ها مي باشد كه امروزه به يك ورزش تبديل شده و مي توانيد در كنار دوستان و آشنايان خود به آن بپردازيد تا از اوقات فراغت خود نهايت بهره را ببريد. در اين ورزش چه با مشاهده فيلم بازي بولينگ و يا خواندن مطالب آموزشي بايد ياد بگيريد چطور توپ خود را پرتاب كنيد كه تمامي چوب هاي موجود در انتهاي سالن بريزد. توپ هاي اين بازي داراي انواع مختلفي مي باشند كه وزن كلي آن ها بين ۶ تا ۱۶ پوند است. اگر به سراغ بولينگ برويد هم ورزش كرده ايد و هم تفريح چون اين رشته ورزشي يك ورزشي مي باشد كه با انتخاب آن دو نشان خواهيد زد. از اين رو اگر شما هم از ديدن فيلم بازي بولينگ خسته شده ايد و مي خواهيد با يك مطلب تمامي مطالب لازم اين بازي و رشته ورزشي را ياد بگيريد كافيست در ادامه با ما همراه باشيد. چون ما در ادامه مي خواهيم حتي بيشتر از فيلم بازي بولينگ به مهارت ها و اطلاعات لازمي كه بايد در خصوص اين رشته ورزشي داشته باشيد بپردازيم.


تاريخچه بولينگ چيست؟

وقتي مي خواهيد بفهميد معني بولينگ چيست و چگونه است بايد نگاهي به تاريخچه اين رشته ورزشي كه يك بازي هيجاني است بپردازيم. بولينگ داراي قدمتي بسيار طولاني و كهن مي باشد كه در همان زمان هاي دور هم يكي از محبوب ترين بازي ها بين مردم مختلف جهان بوده است. اين بازي بخشي از مراسم مذهبي آلماني ها در قرن ۴ بوده كه باور داشتند اگر فردي بتواند تمامي پين هاي موجود را بيندازد داراي يك شخصيت خوب است و اگر فردي نمي توانست اين پين ها را با توپ خود بيندازد بايد توبه مي كرد و داراي يك شخصيت خوب نبود.
اين بازي مفرح را پادشاهاني مانند ادوارد دوم و ريچارد دوم چون بيش از حد فراگير شده بود ممنوع كردند چون بر اين باور بودند مردم وقت زيادي براي اين بازي صرف مي كنند و ممكن است از كارهاي ديگر خود عقب بمانند. اين بازي حتي محبوب نوجوانان و جوانان آمريكايي بوده چون از همان ابتداي پديد امدن آن اين بازي داراي قواعد مشخصي بوده كه به راحتي برنده و بازنده مشخص مي شد. بهترين بولينگ بازان آمريكايي در قرن نوزدهم تصميم به وضع قوانين بولينگ به صورت معيني گرفتند در نتيجه كنگره بولينگ بازان آمريكايي را در سال ۱۸۹۵ تشكيل دادند.

معني بولينگ چيست؟

دوست داريد بدانيد معني بولينگ چيست؟ اين بازي هيجاني كه امروزه در تمام دنيا از سال ۱۸۹۵ قوانين خاص خود را دارد در تمامي كشور ها مورد استقبال زيادي قرار گرفته است و افراد زيادي به دنبال فيلم بازي بولينگ و مطالب مهم در اين خصوص هستند تا مهارت هاي لازم اين ورزش را كسب كنند. براي اينكه پاسخ سوال خود يعني معني بولينگ چيست را دريافت كنيد بايد بگوييم معني بولينگ عبارت است از انداختن توپ بر روي ريل و ريختن تمامي پين ها بر روي زمين مي باشد.
شما براي بازي كردن علاوه بر يادگيري مهارت هاي لازم و تكنيك هاي اين بازي نياز به تهيه توپ و كفش مخصوص هستيد. سپس بايد بدانيد معني بولينگ چيست تا بتوانيد توپ را بر روي ريل پرتاب كنيد. براي اين منظور بايد توپ را از روي ريل برداريد و با هر دو دست خود بگيريد. سپس بازو هايتان را خم كنيد و به سمت مسير ورودي اين بازي برويد. در اخر هم با مهارت كافي و تكيه بر مهارت هاي ياد گرفته شده انگشت خود را داخل توپ كرده و به سمت پين ها پرتاب كنيد.

براي پیدا کردن مربی تکواندو بانوان، يادگيري تمرینات فوتبال، آموزش شطرنج و .... كافيست وارد سايت اسان اسپرت شويد. 

براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.



:: برچسب‌ها: نحوه بازی بولینگ , اموزش بولینگ , ورزش بولینگ , تاریخچه بولینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی
این روز ها رسیدن به تناسب اندام و زیبایی آرزوی هر دختر و پسری شده و همه خواهان داشتن اندامی عاری از چربی هستند. یکی از ورزش های محبوب و پرطرفدار در دنیای امروز که شما را سریعا به اندام ایده آل تان می رساند فیتنس می باشد. از این رو اگر می خواهید اندامی خوش تراش داشته باشید و همواره جسم تان سالم باشد بهتر است به سراغ فیتنس بروید. این رشته ورزشی دارای فواید بی شماری برای جسم و روح فرد می باشد که با دانستن فیتنس استایل چیست می توانید در آن فعالیت کنید. به همین دلیل می خواهیم در ادامه با اینکه فیتنس استایل چیست بپردازیم تا بدانید با فعالیت در این رشته ورزشی چه اتفاقات خوشایندی در بدن تان رخ می دهد پس از ما غافل نشوید تا پس از این به دنبال یک کلاس آنلاین بدنسازی و فیتنس خوب باشید.
ورزش فیتنس چیست؟
فیتنس یکی از شاخه های رشته ورزشی بدن سازی می باشد و رشته ای می باشد که با فعالیت در آن می توانید در کنار داشتن تناسب اندام یک بدن عضله ای داشته باشید که همه خواهان داشتن چنین اندامی هستن. حین دانستن اینکه ورزش فیتنس چیست باید بدانید خیلی از افراد به دنبال مصرف دارو برای رسیدن به یک بدن عضله ای و عاری از چربی هستند درحالی که این امر اشتباه است. با دانستن اینکه ورزش فیتنس چیست خواهید فهمید که در کنار این دو مورد بدن تان منعطف می شود و قلب و عروق تان سالم خواهد ماند.
برای این که بهتر و اصولی تر بدانید ورزش فیتنس چیست باید گفت در برخی اصول با آن متفاوت است. در حقیقت شاید خیلی از افراد فکر کنند بدن سازی و فیتنس یکی است یا دارای شباهت های کوچکی با یکدیگر می باشند اما این دو رشته ورزشی از خیلی جهت های مختلف مانند علوم تمرینات و تذیه بسیار با هم تفاوت دارند. در فیتنس هدف حجیم کردن عضلات و افزایش سایز عضله ها نمی باشد بلکه در این ورزش داشتن وزن مناسب، قد و سایز ملاک است و هر فرد باید در تلاش باشد تا به این موارد برسد.
معنی فیتنس چیست؟
برای اینکه بدانید معنی فیتنس چیست باید گفت که در این رشته ورزشی خبری از افزایش حجم های زیاد که در رشته بدن سازی است نیست. در دانستن معنی فیتنس چیست باید بدانید که این رشته ورزش یک رشته ورزشی آمادگی جسمانی است که تشکیل شده از تمرینات سبک، رژیم غذایی مناسب، حرکات هوازی و قدرتی که با رعایت همگی این موارد می توانید متوجه شوید که معنی فیتنس چیست و به اندامی ایده آل برسید. چون خانم ها بیشتر از اقایان به دنبال تناسب اندام هستن بیشتر به سمت این ورزش کشیده می شوند بنابراین می توان گفت فیتنس بین بانوان محبوبیت بیشتری دارد.
چون خانم ها با دانستن معنی فیتنس چیست می توانند حتی در خانه های خود به دنبال اجرای حرکات این رشته ورزشی باشند و به تناسب اندام برسند بدون اینکه نیازی به رفتن به باشگاه های ورزشی باشد. اما همه افراد باید دقت داشته باشند تمامی حرکات این رشته ورزشی را به خوبی یاد بگیرند سپس به سراغ اجرای آن ها بروند تا سلامت جسم شان به خطر نیوفتد که همه این موارد با دانستن معنی فیتنس چیست رفع خواهد شد.
برای پیدا کردن یک باشگاه تیراندازی در تهران یا اجاره زمین چمن مصنوعی شیراز و ... کافیست وارد سایت جذاب اسان اسپرت شوید.
برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: کلاس بدنسازی، کلاس فیتنس، کلاس تیراندازی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

 ناورزش کاراته يکي از ورزش هاي رزمي ژاپني مي باشد که متعلق به جزاير ريوکو است. اين رشته ورزشي براي کساني مناسب مي باشد که خواهان مبارزه با يکديگر با کمترين آسيب جسماني هستند. چون آسيب ديدن از نظر جسمي در اين رشته ورزشي رزمي نسبت به ساير رشته هاي ورزشي رزمي کمتر است در نتيجه مي توانيد با خيال راحت اقدام به مهارت ها و تکنيک هاي لازم آن کنيد تا به يک کاراته باز حرفه اي تبديل شويد. اگر به دنبال يادگيري مهارت ها و تکنيک هاي کاراته هستيد بايد اطلاعات مفيدي در اين خصوص مانند کاراته چيست، قوانين کاراته، سبک ها کاراته، کمربند کاراته و … اطلاعات مفيدي داشته باشيد تا بهتر بتوانيد موارد لازم را ياد بگيريد. به همين دليل به شما توصيه مي کنيم در ادامه با ما همراه باشيد چون ما در ادامه مي خواهيم اطلاعات مفيدي در خصوص اينکه کاراته چيست به شما بدهيم.

براي اينکه بدانيد کاراته چيست بايد بگوييم کاراته يکي از محبوب ترين و پرطرفدار ترين ورزش هاي رزمي در تمام دنيا مي باشد که افراد زيادي به خصوص نوجوانان و جوانان خواهان يادگيري مهارت هاي آن هستند. هر فردي که به سراغ اين رشته ورزشي رزمي مي رود در وهله ي اول هماهنگي بين اعضاي بدن اش رخ مي دهد و به راحتي مي تواند تمرکز ذهني کند. بسياري از جوامع بر اين باورند که کاراته يک ورزش دفاع از خود که بدون اسلحه و خون ريزي است مي باشد و بايد گفت اين باور کاملا درست است. چون اين ورزش رزمي ژاپني شامل روش‌ هاي دفاعي و تهاجمي پويايي مي باشد که از تمامي اعضاي بدن براي برتري فرد در مواجهه با افراد ديگر استفاده مي ‌کند.

آشنايي با ورزش کاراته

براي آشنايي با ورزش کاراته به صورت تخصصي تر بايد بگوييم کاراته يکي از ديناميک ترين شکل هاي ورزش رزمي در دنيا مي باشد. چون يک کاراته کار پس از آشنايي با ورزش کاراته با آموزش هايي که در خصوص خود مي بيند مي تواند بين ذهن و بدن خود توازن برقرار کني چيزي که در کمتر ورزشي مي توان آن را انجام داد. در نتيجه پس از آشنايي با ورزش کاراته با ايجاد توازن بين ذهن و بدن فرد مي تواند به ميل خود نيروي فيزيکي قابل توجهي در موقعيت هاي مورد نياز استفاده کند. از اين رو در آشنايي با ورزش کاراته مي توان گفت قدرت بدني زياد يک کاراته باز قدرتمند به وجود نمي آورد بلکه توانايي فرد در هماهنگ سازي جسم و بدن او را به يک کاراته کار قدرتمند تبديل مي ‌کند.

معني کاراته چيست؟

پس از آشنايي با ورزش کاراته و دانستن اينکه کاراته چيست نوبت به دانستن معني کاراته مي رسد چون يک کاراته باز در وهله ي اول بايد بداند معني کاراته چيست تا به ماهيت رشته رزمي انتخابي اش پي ببرد. ابتدا قبل از دانستن اينکه معني کاراته چيست بايد يک فرد کاراته باز بداند کاراته يک هنر رزمي مي باشد که در قرن هفدم در ژاپن به وجود آمده است. همچنين يک کاراته باز قهار قبل از دانستن معني کاراته چيست بايد بداند اين رشته ورزشي همانند ساير رشته هاي ورزشي رزمي بر سيستم رتبه بندي کمربند، توانايي ذهني، هماهنگي بدن و احترام تمرکز مي کند. به طور کلي براي دانستن معني کاراته چيست بايد بگوييم کلمه ي کاراته ترکيبي از دو کلمه ژاپني کارا به معني خالي و ته به معناي دست است که در مجموع به معني دست خالي مي باشد. به عبارتي صريح تر کاراته به معني دست‌ هاي خالي است و در نقطه مقابل استفاده از سلاح‌ هاي ساخته دست بشر قرار مي ‌گيرد. وقتي يک فرد به سراغ اين رشته ورزشي رزمي مي رود بايد ياد بگيرد که اسلحه اصلي خود بدن اش مي باشد از اين رو تنها بايد با ضربه هاي دست و پا حرکات دفاعي آموزش ديده خود را بر روي حريف پياده کند.

براي يافتن يک مربي خصوصي TRX، مربي خصوصي بدنسازي يا کلاس ژيمناستيک آنلاين کافيست وارد سايت اسان اسپرت شويد.

براي خواندن ادامه اين مطلب کافيست اينجا کليک کنيد.



:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت، قوانین کاراته، فواید کاراته، نحوه ورزش کاراته ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

پینگ پنگ یکی از ورزش های گروهی و تک نفره در دنیا می باشد که از پیر و جوان به آن علاقه دارند و به دنبال این هستند که بدانند پینگ پنگ چیست. اگر می خواهید بدانید پینگ پنگ چیست و حرفه ای در آن فعالیت کنید باید بگوییم که این رشته ورزشی جذاب به توانایی های بالا در خصوص قدرت، سرعت، هماهنگی، انعطاف پذیری و … نیاز دارد. از این رو پس از دانستن اینکه پینگ پنگ چیست و داشتن این توانایی ها می توانید به سراغ یادگیری مهارت ها و تکنیک های این ورزش بروید. تنها کافیست یک راکت و یک توپ داشته باشید تا هم به صورت انفرادی و هم به صورت دو به دو با دوستان و آشنایان خود بازی کنید. با تهیه ابزار لازم و دانستن قوانین ساده این بازی که پینگ پنگ چیست در ادامه این بخش از ورزش آسان اسپرت توضیح خواهیم داد و می توانید به انجام آن بپردازید پس توصیه می کنیم از ما غافل نشوید و تا پایان راه با ما همراه باشید.
نگاهی به تاریخچه پینگ پنگ

اگر بخواهیم قبل از دانستن اینکه پینگ پنگ چیست نگاهی به تاریخچه پینگ پنگ بیندازیم باید بگوییم تاریخچه پینگ پنگ به سال ۱۸۸۰ و ۱۸۹۰ و بریتانیا بر می گردد که ثروتمندان آن دوره اوقات فراغت خود را با این ورزش پر می کردند. مردمان آن زمان از تنیس بازی کردن در فضای باز خسته شده بودند پس به سراغ تنیس روی میز در محیط های سر پوشیده رفتند و نام دیگری برای آن انتخاب کردند که پینگ پنگ بود. به مرور زمان این بازی وارد مدارس و دانشگاه های این کشور شد و جوانان زیادی به سراغ آن رفتند. پس از چند سال در سال ۱۹۰۱ این ورزش در سایر کشور ها نیز گسترش پیدا کرد به همین دلیل به عنوان یک رشته ورزشی انتخاب شد و علاقه مندان به آن اگر به صورت حرفه ای پینگ پنگ را یاد می گرفتند می توانستند وارد مسابقات جهانی شوند. از این رو محبوبیت این رشته ورزشی روز به روز بیشتر شد تا جایی که هیچ کشوری وجود ندارد که نداند پینگ پنگ چیست.

پینگ پنگ چیست؟

پس از نگاهی مختصر و کوتاه به تاریخچه پینگ پنگ نوبت به اینکه پینگ پنگ چیست می رسد. پینگ پنگ که در زمان های دور به آن تنیس بر روی میز می گفتند ورزشی است که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره امکان پذیر می باشد. به عبارتی ساده تر هر فردی پس از دانستن اینکه پینگ پنگ چیست هم به صورت دو نفره و هم به صورت تک نفره می تواند بازی کند. در این بازی یک میز وجود دارد که وسط آن توسط یک تور به دو قسمت مساوی برای هر بازیکن تقسیم شده است. هر فردی با تهیه یک توپ و راکت و مهارت هایی که در خصوص این رشته یاد گرفته است می تواند بازی کند و با کسب امتیاز بالا برنده این بازی هیجانی و مهیج باشد.

برای ثبت نام در کلاس آنلاین بدنسازی، رزرو کلاس فوتبال در تهران یا پیدا کردن چمن مصنوعی تبریز و ... کافیست به سایت آسان اسپرت مراجعه نمایید.

برای خواندن ادامه این مطلب کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت، قوانین بازی پینگ پنگ، نحوه بازی پینگ پنگ، پینگ پنگ چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

همه ی ما دوست داریم در کنار ورزش کردن هیجان را هم تجربه کنیم از این رو باید به سراغ ورزشی برویم که در آن هیجان هم وجود داشته باشد. اگر آن دسته از افرادی هستید که عاشق هیجان هستید ما به شما بازی پینت بال را پیشنهاد می کنیم. این بازی هیجانی در فضاها باز با شلیک گلوله های پر از رنگ انجام می شود که دارای یک سری قوانین خاص است. این بازی تا زمانی که قوانین پنت بال را بلد باشید و با اصول به جلو حرکت کنید برای شما آسیب و ضرری به دنبال ندارد و از این جهت خیالتان راحت باشد. اگر به دنبال آموزش پینت بال، تکنیکهای پینت بال، آموزش کار با اسلحه پینت بال، قوانین پینت بال و … هستید کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا مطالب مفیدی در اختیارتان بگذاریم و دیگر به سراغ مقاله در مورد پینت بال در سایت های اینترنتی بی خودی نروید.

تاریخچه پیت بال در جهان

وقتی در مورد تاریخچه پینت بال اطلاعاتی در ذهن خود نداشته باشید نمی توانید آن طور که باید بر روی این بازی مسلط باشید و به افراد دیگری که می خواهند به سراغ این بازی بیایند اطلاعات مفید بدهید. از این رو دانستن تاریخچه این بازی خالی از لطف نیست و می توانید با آگاهی بیشتر و کامل تر در این بازی فعالیت کنید. تاریخچه این بازی به اوایل دهه ۱۹۷۰ بر می گردد زمانی که در وزارت کشاورزی آمریکا یک سری ماشین هایی وجود داشت که عقب آن ها پمپی بود و رنگ را به مسافت های خیلی دور پرتاب می کرد.در حقیقت با این ماشین ها درخت هایی که باید هرس می شدند علامت گذاری می شد. افرادی که در این دهه زندگی می کردند به مرور به سراغ اسلحه و توپ هایی رفتند که بتوانند این کار را تبدیل به یک بازی کنند در نهایت هم دست به ابداع بازی پینت بال زدند. با گذشت زمان این بازی در تمام دنیا رواج پیدا کرد و به طور رسمی وارد کمیته بین المللی المپیک شد تا در بازی های المپیک نیز به آن پرداخته شود.

اموزش پینت بال چیست؟

این بازی همان طور که در مطلب فوق اشاره کردیم به وسیله گلوله هایی پر از رنگ انجام می شود که باید فضای آن حتما باز باشد. اگر در زندگی تان به دنبال هیجان هستید باید به سراغ این بازی تا بدانید هیجان و نشاط چیست. در این بازی وقتی شما آموزش پینت بال را دیدید باید به سراغ حذف کردن هم تیمی های خود با شلیک گلوله های رنگی بروید. اما برای اینکه آموزش پینت بال را به صورت کامل ببینید باید با تکنیک ها و قوانین آن آشنا باشید تا به خودتان و افراد دیگر آسیب نرسانید. گلوله ی این بازی یک توپ ژلاتینی کروی شکل است که حاوی رنگ محلول در آب است و پس از برخورد با فردی که نشانه گرفته اید می ترکد. توپ این بازی به وسیله یک تفنگ که مکانیزم آن بادی و سرعت آن ۲۶۰ الی ۳۰۰ فوت بر ثانیه است شکلیک می شود. اگر سن تان از ده به بالا باشد می توانید در محوطه مخصوص این بازی به دنبال یار خود بگردید تا با هدف گیری صحیح او را از بازی حذف و خودتان پیروز میدان باشید. همچنین باید بدانید این بازی یک بازی کاملا ایمن می باشد و حتما قبل از شروع بازی باید ماسک، کلاه ایمنی، پد زانو و سایر لوازم لازم را بر تن کنید.

برای یافتن یک کلاس TRX، کلاس فیتنس یا کلاس یوگا کافیست وارد این سایت جذاب شوید.

برای خواندن ادامه این مطلب جذاب کافیست اینجا کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: کلاس یوگا حرفه ای، کلاس فیتنس حرفه ای، کلاس تی ار ایکس حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه مرادی

کراس فیت یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ورزش ها در بین تمامی افراد دنیا می باشد که دارای فواید بی شماری برای بدن فرد است. این رشته ورزشی که به واسطه آن می توانید به تناسب اندام هم برسید دارای تکنیک ها و اصول خاص خود می باشد. از این رو می توانید به نزدیک ترین باشگاه محل زندگی تان بروید تا از فواید بی شمار این ورزش بهره مند شوید. خیلی از افراد به دنبال ورزش هایی هستند که در کنار ورزش کردن بتوانند به اهداف خود مانند وزن کم کردن و هیجان تجربه کردن برسند. خبر خوش این است که با کراس فیت در کنار ورزش کردن هم می توانید وزن کم کنید و هم تفریح کنید. پس منتظر چه هستید؟ اما صبر کنید برای رفتن به باشگاه های نزدیک محل زندگی تان و ثبت نام در این رشته ورزشی باید یک سری اطلاعات مانند دستگاه کراس فیت چیست، حرکات کراس فیت چیست، فواید کراس فیت چیست و … داشته باشید که ما در ادامه به شرح مختصر هر یک از این ها پرداخته ایم کافیست در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی از این رشته ورزشی محبوب کسب نمایید.

نگاهی به تاریخچه کراس فیت

رشته ورزشی کراس فیت در سال ها دو هزار روی کار آمد اما تاریخچه کراس فیت به سال های قبل تر یعنی وفتی فردی به نام گلسمن ژیمیناستیک کار بود بر می گردد. این فرد همواره در ورزش کردن به دنبال این بود که روز به روز قوی تر شود از این رو در کنار ورزش خود به سراغ کار کردن با دمبل ها و وزنه ها هم رفت. از این رو اینگونه بود که رشته ورزشی کراس فیت به وجود آمد و ای فرد و سایر افراد به غیر از ژیمناستیک کراس فیت هم کار می کردند.
در تاریخچه کراس فیت باید گفت اولین شعبه کلاس کراس فیت در نورت سیاتل بود. از این رو تا سال ۲۰۰۵، ۱۳ شعبه دیگر نیز تاسیس شد و در سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۱۰ سال پس از شروع به کار کراس فیت ۳۴۰۰ شعبه در سرتاسر جهان مشغول به کار شدند. از این رو افراد علاقه مند به این رشته ورزشی که خواهان دست یابی به آمادگی جسمانی بودند روز به روز در کلاس های آن بیشتر شدند.

کراس فیت چیست؟

دوست دارید بدانید کراس فیت چیست؟ کراس فیت یک ورزشی می باشد که ترکیبی از تمرین های مقاومت، سرعت، وزنه برداری، کتل بلز، تمرین وزن بدن و … می باشد. وقتی شما به سراغ این رشته ورزشی بروید و تمرین های آن را مو به مو اجرا کنید به هدف اصلی آن یعنی تناسب اندام خواهید رسید. علاوه بر رسیدن به تناسب اندام برای اینکه بهتر بدانید کراس فیت چیست باید بگوییم شما به تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت نیز دست پیدا خواهید کرد.
همچنین در دانستن کراس فیت چیست باید گفت آموزش حرکات کراس فیت به ۳ تا ۵ روز کار در هفته نیاز دارد چون تمرین های این رشته ورزشی هم شدید و هم کوتاه هستند بنابراین بیشتر از ۵ الی ۱۰ دقیقه طول نمی کشد. این رشته ورزشی جزو آن دسته از ورزش های انفجاری می باشد که باید به شکل مداری انجام شود در نتیجه استراحت بین تمرین ها و اجرای حرکات آن کوتاه است. تمرینات عمده کراس فیت تمریناتی برای سر تا سر بدن است که شامل فشار دادن، کشیدن، دویدن، پارو زدن و چمباتمه زدن زیر وزنه و … است.

ورزش های روزانه کراس فیت

کراس فیت دارای ورزش های روزانه می باشد که هر روز توسط مربی تان تغییر خواهد کرد. به همین دلیل ما در ادامه شایع ترین ورزش های روزانه کراس فیت را برایتان مطرح کرده ایم که نام برخی از آن ها از ورزشکاران گرفته شده است. تعداد زیادی از این تمرین ها وجود دارد که از آسان تا سخت هستند و ما در ادامه برای اینکه بهتر بدانید کراس فیت چیست مهم ترین آن ها را مطرح کرده ایم که عبارت هستند از :
• باربارا : این تمرین شامل ۲۰ مرتبه حرکت بارفیکس، ۳۰ مرتبه حرکت شنا، ۴۰ مرتبه حرکت دراز و نشست و ۵۰ بار حرکت چمباتمه وزن بدن است که به ترتیب انجام می شود.
• انگی : ۱۰۰ مرتبه حرکت بارفیکس، ۱۰۰ مرتبه حرکت شنا، ۱۰۰ مرتبه دراز و نشست، ۱۰۰ مرتبه چمباتمه وزن بدن که در تمام طول ورزش با هم جمع می‌ شوند.
• مورف : دوی زمان بندی شده به طول یک مایل به همراه ۱۰۰ بار حرکت شنا، ۱۰۰ بار بارفیکس، ۳۰۰ بار چمباتبه زدن وزن بدن که در پایان هر یک مایل دویدن انجام می ‌شود.
• جکی : یک هزار متر پارو زدن، ۵۰ مرتبه وزنه زدن با یک وزنه انتخابی و ۳۰ مرتبه حرکت بارفیکس بدون هیچ استراحتی می باشد.

برای ورزش در خانه، رزرو چمن مصنوعی کرج یا ثبت نام در بهترین باشگاه بدنسازی تهران کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید. 

برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید. 



:: برچسب‌ها: سایت اسان اسپرت , ورزش در خانه با اسان اسپرت , رزرو بهترین زمین چمن , رزرو بهترین باشگاه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()